Fan, jävla skit!

Hosta.... IGEN!
Va är det som håller på att hända med mig?
Hade influensan i december, med förkylning, hosta och feber. Och nu... hosta och förkyld. IGEN!
Vad är det som håller på att hända med min kropp? Eller snarare mitt immunförsvar... totalt kass nu för tiden eller? Jag är i stort sett aldrig sjuk annars, nån förkylning hit och dit, men inte såhär. Och hostan håller på att ta livet av mig. Det går inte att jobba med den här jävla hostan. Vet inte om jag ska ta upp detta med dibetessköterskan när jag nu ska dit igen, nåt är det ju som inte stämmer iallfall.

Packade och åkte till pappa idag, förhoppningsvis sista gången jag packar på ett bra tag.
Ska bli så jävla gött!
Jag och mamma pratade om det lite igår, så kläcker hon ur sig:
-Ja vi får väl åka och storhandla nån gång åt dig
Jaa, fast jag hade ju inte bara tänkt att äta. Man inser när man är själv att man inte äter så mycket.

Tips på huskurer mot hosta tack?
Vet varmt vatten med honung, dricka mycket i övrigt.. men nåt mer bra? någon?
Jag är desperat!







När jag ser/hör dig vill jag egentligen bara berätta va jag tycker o känner just nu. Hur besviken jag verkligen är på dig. Men jag kan inte... för jag är inte lika elak o egoistisk som du. Vaför göra en sak och sedan i stort sett bara kasta skit på en annan människa och sedan låtsas som inget. Nä för du kan inte med att ens ha lite stake i kroppen och säga det. Och du vet inte ens att jag vet om allting. Usch.. pinsamt för dig.


..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0