Helgen

Ja helgen blev ju iaf inte alls som jag förväntat mig.

Fredag:
Satt hemma hos pappa, gjorde inget speciellt. Åkte in till mamma för att kolla läget.
Syster va där och undrade om jag ville va med henne och dricka lite öl.
Visst, varför inte tänkte jag.
Så vi gick iaf in till vår nya granne Peter och satt där och drack osv.
Jag blev nog rätt full iaf. Jag va på krogen en sväng med grannen o hans kompisar.
Kvällen slutade ju spännande iaf ;)

Kvällens kommentar:
Grannen: -Springa runt där som en fjortis och lukta kiss,

Lördag:
Bakis, Ja ganska så. Vaknade och åkte hem till pappa. Skulle åka till IKEA med Henke så det gjorde vi.
Fast köpte inte direkt så mycket, fanns inte så mycket som det brukar.
Åkte iaf hem sen, åt, tog en powernap, och åkte sen in till mamma igen.
Där väntade jag på att Sandra och Jannica skulle komma, efter att sandra slutat vid 22 tiden.
På´t igen, och så gick vi in till grannen. Denna kvällen blev det dock ingen fylla som dagen innan.
Kände mig mest irriterad på vissa människor.
Kvällen slutade iaf att jag rusade upp in i våran lägenhet och låste dörren.
Ville ju inte ha in alla de som ville in.
Men ja, jag får säga att kvällen slutade hyffsat bra iaf :) (ganska mysigt ändå)

Kvällens kommentar:
En kille: - Skål
Sandra: - Skål! Sandra heter jag...

Söndag:
Va inte bakis iaf, vilket va gött.
Gjorde inget speciellt, va på apoteket och köpte mer jelonet och va och handlade med syster.
Sen skulle vi äta med mamma, miriam och mormor.
Det roliga va iaf att Sandra stog och gjorde iordning den kalla såsen, vilket hon då skulle visa för mamma sen så hon kunde säga iaf det skulle va mer dill i eller inte.

Det hela slutade iaf med att Sandra tappade ut såsen varav hälften kom på mormor.
Först tror jag inte vi riktigt fattade va som hade hänt, men sedan började vi alla asgarva.
Varav mormor stog och smakade på såsen från sitt ben och sa -Ja den va god iaf!
Så hela söndagen gick åt till att jag och sandra gick och tänkte på detta och flabbade.
Riktig flumm dag!
Har bilder på mormors ben i telefonen men inte laddat in dom än. Kommer senare.

Helgen va över mina förväntningar iaf =)
Kul det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0