Försent

 
Allt står i lågor nu på sommarens sista dag
och vad det är som fått oss hit
det vet varken du eller jag

 Vi går här i våra tomma rum och söker något att klandra
men det enda som vi vet helt säkert
är att vi förlorat varandra

 Och på andra sidan midnatt så vet jag vad som väntar
jag ligger vaken i min säng
tills det sista ljuset flämtar

 Och ljuset gör så ont nu när mina ögon vant sig vid mörkret
och jag var uppe sent igår
så ikväll vet jag inte om jag orkar
sitta här och gå igenom vad jag gjort och inte borde

 Det är försent, allt är redan sagt
det är försent, allt är redan gjort
det är försent

 Och jag jobbar som en slav
för att slippa tänka efter
vem jag är och vad jag gör och vart jag är på väg

 Och om du kunde se mig nu
så skulle du väl gråta
ja, om du kunde se mig nu
ja då skulle du väl förlåta

 Men jag orkar inte älska
och jag orkar inte hata
och jag orkar inte gråta
och jag orkar inte prata

 Jag ville vara fri, vad det nu kan betyda
så jag bad dig att gå
allt du kunde göra var att lyda

 Det är försent, allt är redan sagt
det är försent, allt är redan gjort
det är försent...
 
 
Ratata - Försent

Kommentarer
Postat av: Jesus

Det låter som om du skulle behöva ett redigt gnugg...

2013-06-17 @ 12:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0