Nöjd?

Jag har gått från 72 (7,9) till 58 (6,6) i Hba1c på mindre än ett år vilket känns fint. Fast egentligen är det väl det sista halvåret som jag verkligen kämpat och försökt. Och ja, det verkar ju ha lönat sig. Målet är 55 (6,3) når jag dit så blir jag mer än nöjd. Dock är 58 bra ändå sa min sköterska, och hon såg nästan lyckligare ut än jag.
 
Ska 2013 få bli ett bra år nu? 
Eller ska det komma nåt och förstöra alltihop.
Vågar inte hoppas på något än.
 
Intressant ändå.. haft diabetes i snart 18 år, och ändå känns det som att det finns saker jag inte kan eller vet.
Man slutar aldrig att förvånas.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du är såååå duktig gumman!!!!! Stort Grattis till dej!!! Fortsätt kämpa,det lönar sig som du ser!!! Kram!!!

2013-01-22 @ 08:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0