Hej då navigator

 
Ja, då har jag blivit av med navigatorn. I början var man lite fundersam och tyckte den var smått jobbig.
Nu vet jag inte hur jag ska kunna leva utan den...
Den har varit bra, riktigt bra, för man har lärt sig mer om sig själv och sin egen kropp och vad som händer och sker.
 
Pratade om navigatorn på dagvården och flera tyckte den var bra, och någon funderade tom att köpa en egen.
Hade jag också gärna gjort, men jag har inte riktigt 15.000 kr att lägga ut på nåt sånt här och allt som hör till.
Får bara hoppas att det kommer mer och bättre saker i framtiden.
 
 
Idag har Hanna, Majken och Märtha varit på besök. Mysigt! ♥
Majken byggde en koja och "ringde" runt.
 
 
 
Söt Märtha!
 
 
Nu väntar vi bara på syster & KB´s bebis.......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0