surprise

När jag och mamma var på Indiska i måndags så hittade hon en tunika hon tyckte om, och jag sa åt henne att köpa den, men det gjorde hon då inte!
Tycker att hon är dålig på att unna sig saker, så jag tog saken i egna händer och köpte den till henne.
Så har varit uppe hos henne på jobbet och lämnat den. Den satt perfekt!
Har tyvärr ingen bild på den, men den va jätte fin och passade henne som handen i handsken.

KUL!

Nu får jag väl bara ge mig på jakt efter något till mina andra familjemedlemmar så det inte blir orättvist :P



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tusen Tack igen gumman!!!! Den är sååååå fin och du är för snäll mot mej!!! Kram och Puss!!!!Älskar dej!!!

2011-03-05 @ 16:05:59
Postat av: Dansbandsfrun

Va gulligt av dig!! Men jag tycker det är synd att din generositet stannar vid familjen...

Trogna bloggläsare kanske också behöver kläder?? fniss

2011-03-05 @ 18:51:15
URL: http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0