saknad.

Det känns som att jag känner en saknad efter något/någon. Men vet inte vad/vem...
Ena dagen känns allt bra, andra sådär, andra inte alls så bra.
Jag vet inte, men det är jävligt jobbigt iallafall.

Bara det blir härlig vår och sommar snart så kommer det nog kännas mycket lättare. Blir som att alla bekymmer försvinner aningen då. Livet blir lättare att leva.




Längtar tillbaka till dagar som denna, som bilden visar ovanför. En spontan kväll i Varberg en sommarkväll som bjöd på många skratt.  Det är så livet ska vara. Man ska ha kul och vara spontan!

Känns bara som att det var längesen jag skrattade och hade sådär jädrans roligt. En dag/kväll man bara pratar om hela tiden för att den var så bra.
Ge mig en sån igen!


Hoppet är det sista som överger en! ♥









"Det är försent, allt är redan sagt.
Det är försent, allt är redan gjort.
Det är försent.."



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vet precis hur du menar! Men nu är våren snart här och då finns det ännu fler möjligheter till spontan-grejjer! Det kommer, det kommer... PUSS

2011-03-07 @ 23:29:07
URL: http://sandragee.blogg.se/
Postat av: Emilie

Det är mig du saknar darling haha

2011-03-08 @ 08:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0