friday I´m in love

Imorrn är det fredag igen och det ska bli gött kan jag lova!
Slutar inte försen 20 imorgon kväll, men det gör inte så mycket. Bara tanken av att det är fredag gör mig glad!

Ska till sköterskan imorgon kl 8 (!)..
Ja jag är ju ingen morgonmänniska.
Men ska se vad man får för dom denna gången. Hoppas det är liiite positivare iaf.


Och frågan är då.. eftersom jag bor ganska nära sjuhuset så kan jag ju faktiskt gå dit.
Kommer jag orka det? Vad tror ni?

Annars måste jag ju fiffla med parkerings pengar och skit. Vet inte ens om jag har mynt hemma.
Kom igen, låt mig ta mig i kragen och komma iväg i tid och gå! 
(Inte det att jag är en sen människa av mig.. hatar att vara försenad, men frågan är om orken finns, eller om jag hellre sover 15 min till och tar bilen.. ;) ... )



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0