yihaa

Imorgon är det fredag igen! Gött mos! Veckorna rullar på. Härligt! (men också lite skrämmande att tiden går så fort..)

Mailade faktiskt iväg angående en lägenhet som det stod om i tidningen (eftersom jag ska flytta till våren) och det lät väldigt bra tycker jag. Hoppas hoppas bara att jag kanske kan få åka och kolla på den till helgen! Vore toppen!
Var ju nyrenoverad både i badrum och kök, och det för mig låter nästan för bra för att vara sant.
Ja men man ska inte hoppas för mycket, vet ju dock inte hur den ser ut än, men man kan väl få drömma?

Så om man nu kan få ta sig en kik i helgen så ska jag och pappa iväg och spana :)
Känner verkligen att det är rätt att flytta ändå. Jag älskar denna lägenheten på alla sätt och vis, men jag är klar här. Ibland måste man bara ha lite förnyelse.

Har varit iväg och solat med Emilie, så ska duscha nu och sen ska jag nog studsa ner i sängen. Tror faktiskt jag däckade av en stund i solariet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0