boring

Tog en liten powernap efter jobbet, sen har jag inte gjort så mycket mer. Men är väl gött att ibland inte ha några måsten?


Imorgon bitti skulle jag vilja ut och gå (inte för sent) innan frukost, och njuta av det fina vädret. För det ska bli fint väder imorgon har jag hört.
Men det är ju det... jag har ingen jävlaranamma i mig att komma upp ur sängen. Har jag väl kommit upp är det inga problem, men det är just det där lilla klivet. Vad ska man göra åt det för att bli bättre?

Haha, måste bara berätta om en dröm jag hade inatt, helt sjuk.
Jag drömde att jag hade barn, vet inte med vem eller hur fan det gick till. Iaf..
Ungen var inte nyfödd utan runt, 1 år kanske, och jag glömde bort den hela tiden.
Och problemet var att ungen inte kunde skrika, asså, den kunde gråta, men det hördes inte. Så en gång när jag kom på att jag glömt barnet så hade den rivit hela badrummet och satt där och grät.
Och sen mitt upp i allt ihop så tänkte jag, ja ja, måste ge den mat, men då helt plötsligt så var jag tvungen att stressa iväg till jobbet, och givetvis då har ungen skitit sönder hela blöjan och jag hade inga mer med mig. Det var bajs överallt! Bra där! Stackars barn säger jag. Mådde nästan dåligt när jag vaknade. Och hela drömmen vara bara en stor stress, jag kom aldrig fram till det stället jag skulle, bara en massa hinder på vägen.
Hujeda mig..





Kommentarer
Postat av: Dansbandsfrun

hahaha sådär drömde jag med innan jag fick lillkotten, jag var heeelt övertygad om att jag skulle glömma mina barn på ica, att jag skulle säga dagen efter en fest "här ta en femtiolapp i mammas plånka o gå o hyr en film, mamma har aj aj i skallen idag" osv...hahaha

men jo, förvirrad är jag än o bajs var det mycket av förut i alla fall men man löser det ;)

kram

2011-02-21 @ 14:06:43
URL: http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0