Då var det söndag igen..

En vecka går ju så fort! Vart tar tiden vägen?

I fredags åkte jag och Mikael ner och hälsade på Marko i Göteborg. Mycket trevligt!

Vi körde lite after work på Lilla London, sen drog vi hem till Marko och sen vidare ut till yaki da.






Mikael laddade med jägern.




Och inne på yaki da så träffade jag Viktor.. av alla ställen så träffar jag honom där :)



Jag ser helt förstörd ut efter att ha skrattat sjukt mycket och va trött.
Och Viktor hade go sovstil..




Och igår hängde jag med Tina och Tina :)
Blev en runda på grand. Sköj!

Idag ska jag hjälpa mormor med att handla och äta hos henne. Sen får vi väl se om jag och Tina kan försöka sy på mina gardiner. Återstår att se ... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0