Nytt

Sitter och spånar lite på vad för saker jag skulle vilja inskaffa till min nya lya.
Det allra första jag är på jakt efter är ett köksbord, men hittar inget jag vill ha =(
Svårt! Och det måste jag i stort sett ha köpt innan jag flyttar annars har jag inget att sitta och äta vid.
Så om någon vet nåt tips på nåt bra köksbord, helst vitt. Ett bord + 4 stolar, så tell me!

Annars lite grejer jag skulle vilja ha är..


Denna sängen tycker jag va snygg, eftersom jag får större sovrum nu så hade det också vart gött med större säng.


Och hade då vart snyggt med matchande sängbord kanske..



Och en 3-sits vit ektorp soffa ska jag bara köpa.


Och en ny tv bänk.

Är ju lite svårt, man minns ju inte exakt hur bred just den väggen var i lägenheten och så, så man får hoppas man kan få komma dit nån mer gång innan och mäta lite.

Åh vad jag längtar!








Kommentarer
Postat av: Dansbandsfrun

Åh vad jag vill ha vitt jag med...men det blir nog när "Mini" flyttat hemifrån ;)

2011-04-07 @ 13:39:53
URL: http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0