Intressant

Ibland är det ju så att att vissa saker påminner om vissa personer.
Det kan vara en låt, eler någonting annat speciellt.

Jag kan säga att jag tänker och funderar på en viss person ibland.. för att släppa det, och sen komma tillbaka till tankarna.
Och det är så sjukt.. idag när jag gick hem från stan, så kommer det en bil som åker förbi. Och ja.. då är det ett visst företag.. som den här personen jobbar på.
Så sjukt egentligen .. varför åkte den bilen förbi mig just där? :)
(Och nej det är inget företag som syns annars här i stan)

Ja.. så kan det va..hehe.


Och idag är det ju KANELBULLENS DAG! Jag som älskar bullar!
Och ja, jag har syndat och ätit en... hittills ;)

Men vad gör det, för ikväll är det träning igen! Bodycombat står på schemat!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0