work

Asså jag flabbar enormt mycket på jobbet varje dag, vilket är härligt!
Och ídag sa Alex något roligt (som vanligt) som satte sig fast i hjärnan på mig.
Och sen har jag stått och små flabbat för mig själv hela dagen, i inte så passande lägen.
Haha, det är svin jobbigt när man känner att "Jag är nära på att börja asgarva närsomhelst"

Haha! Men jag säger då det :)



I tisdags var det INTE ALLS roligt att köra till jobbet. Snö och skit på vägarna, ändå fram till Landevetter, sen var det slut på det.
Men det vräkte ner snö, mörkt som satan då jag åkte hemifrån runt 05:30, och halt.
Usch! Idag var det mycket bättre... imorgon vet jag ej.
Kändes halt ute redan nu.. =/ INTE OKEJ!




Tummen upp för att vi hoppas på att det går bra att köra imorgon bitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0