sicken dag

Slutade kl 14 idag och bara längtade efter att få komma hem..
Började med att vi skulle vänta in Filip som skulle bli klar, så jag och Rebecca gick in på Toys R us en stund och kikade.
Och ja vi hittade detta spelet.. verkar ju kuk.. eh kul menar jag..



Sen var Filip klar runt kvart i 3 tiden och vi skulle bege hos hemåt. Vad händer då, jo vi får inte upp bilen!
Knappen som låser upp bilen funkade inte helt plötsligt och bilen gick ej att låsa upp med nyckeln. Tror klockan hann bli halv fyra innan vi kom iväg, haha.

Sen på vägen, så tog soplarvätskan slut, så vi stannade i Landvetter för att fylla på.
Ja, men det kommer inte ut nån spolarvätska på rutan!
Och ligga och köra på motorvägen utan spolarvätska är inte såå bra, rutan blev sketen direkt.
Så vi stannade igen i Bollebygd, för att kolla vad som var fel. Hittade inget fel. Så jag fick kasta på lie spolarvätska från dunken på rutan. Och sen fick vi stanna IGEN vid Boråstorpet för att slänga på en skvätt till :)

Sa till Rebecca att vi skulle åka till getäng så att pappa kunde titta på det, för så här kunde hon ju inte ha det.
Vi slutade 14, och var hemma 17... va händer där liksom? :)
Hahaha!

Imorgon ska vi åka till Göteborg igen för julfest (jag ska va nykter) och vi får hoppas att den bilfärden går bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0