very sköj

Har varit mycket jobb, så har inte blivit så mycket annat än att jobba den förra veckan.
Och när jag väl kommit hem har jag varit så trött, så har inte orkat så mycket.
Men men, det får gå :)

I lördags så festade vi till det lite iallafall. Jag, Jonnah och Marko for iväg till Brämhult på förfest. Väldigt kul!
Tur att vi åkte dit.. var längesen jag skrattade så mycket. Hehe, en rolig sak var att Jonnah berättade att Stefan (hennes pappa, min farbror) hade köpt en parfym i Egypten när han var där som hette just Stefan.
Det tände en kille igång på direkt och sa "Shit, jag skulle bara vilja göra reklam och.. "Do you wanna smell like Stefan? I know I do.."
HAHA, och det var så jävla roligt. Ah går inte att förklara...

Sen när vi åkte till stan, så skulle jag, Jonnah och Marko kissa i någon gränd, vad ser vi då?
Jo en stor jävla skithög rent ut sagt. Någon hade alltså lagt en riktig stor bajshög, mitt i stan. Trevligt!

Fan, hatar att jag inte har bilder från denna kvällen. Har bara kort på skithögen i min telefon :) hehe.

Får även tillägna min mamma en fin tanke på mors dag lite i efterskott. Men hon har blivit uppvaktad, och fått present, så tror hon är nöjd!
Snodde denna bilden från systers blogg, för mamma är så fin på den.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack lilla gumman!!!! Jättefina presenter!!! Love you toooooo!!

2010-06-01 @ 21:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0