sköj sak

Idag, för en timma sen ungefär när jag och Tobbe körde in i garaget så körde en bil in samtidigt som oss, inget mer med det så sätt. När jag hade parkerat och vi var på väg ut så kom gubben som körde in efter oss och sa:

-Jag vill inte verka påflugen, men såg att du tog av dig glasögonen när du backade in, det är ganska intressant det där, klart, man ser kanske inte ordentligt då tycker man.... osv osv.

-Nä, hehe, jag har inte haft dom så länge heller, så är väl inte så van än.

-Nehe, där ser man, men lycka till :)

Haha, go gubbe!
(har visserligen träffat honom någon gång i garaget innan och han brukar vara pratglad.
Men det är ju alltid trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0