Live for today and not tomorrow.


Då var det freeedag igen!
Har som sagt varit iväg med mormor idag och handlat lite och ätit hos henne. Sen åkte jag ut en sväng till pappa och hälsade på honom och Carina lite, och tjötade. De skulle nog till knalleland imöre så passar på att haka på så kanske jag äntligen kan kolla min syn. Pappa behövde tydligen göra det också.




Finns en rolig sida som heter www.felsms.com där folk skickar in sms som kommit till fel personer. Rätt kul!
Exempel denna..

Till: Svärfar
Sms: Önskar mig en dildo i julklapp av dig.
Svar: Okej?

Förklaring: Skulle skicka till min sambo men skickade till hans pappa som nu är min svärfar. Pinsamt nog frågade han på julafton om jag fått nåt jag önskade mig.

haha hyffsat pinsamt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0