wawawiwa

Vi åkte till Varberg igår jag och Jonsy och vi hade svin sköj!
Vi var nere ganska sent, runt åtta tiden, men vi fixade iordning oss, sen åkte vi in till Varberg (skulle sova hos farmor och farfar i Björkäng).
Vi förfestade i bilen, låter mobbat men var jädrans trevligt faktiskt.

Vi hade en mycket rolig och händelserik kväll! Kommer jag leva på länge. ♥



Jonnah: -Ah men här måste man ha en sån grej för att få stå..
Jag: -Ah vet vad du menar, pappa har en sån i bilen.. ehh en sån.. p-rulle!
Jonnah: -Ehh.. du menar p-skiva..?

Jag: -Fan har en jävla fågel hemma som går och piper utanför..
Okänd kille: -Skjut den...


Jag: -Nu fick jag sms från jonnah "visa pattarna"
Ståhl: -Haha det var jag som skickade!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0