År 2009


Jaa, vad hade egentligen år 2009 att erbjuda?


Syster åkte till Thailand - Jag tog lägenheten:

Japp, syster drog iväg till Thailand i 3 månader och jag tog över hennes lägenhet för ett tag.
Riktiga prövningen att bo själv, och ja det gick ju riktigt bra!



(Jag och jonnah när vi hade lite rejv i systers lägenhet)


Träffade Victor (och katten):

Yes, ganska exakt precis när syster begav sig av till Thailand så träffade jag denna pöjk. På XOY rättare sagt. Samma sag som syster for iväg till Thailand så hade jag och Victor taco kväll. Vilket som bara ledde till det positiva. Den 1 mars var vi officiellt ihop.
Vi har hunnit med mycket hittills på denna tiden. Resa, flytta ihop, nästan flyttat isär osv..





Flyttade in i den här underbara lägenheten:

Flyttade till Lugnet och Tegnérgatan. Lägenheten är toppen!
That´s it!





Åkte till ett underbart bröllop på Mallorca:

Anna (Victors kusin) och Denis skulle gifta sig på Mallorca, och jag fick också chansen att åka med. Det var helt underbart! Någonting jag definitivt kommer minnas hela livet.
Kommer aldrig kunna gifta mig efter detta, för kan inte slå den här tillställningen.





Lilla Majken kom till världen ♥:

Ja det var ju lite speciellt eftersom vi inte haft smått i släkten på många år.
Och vi hade nästan slagit vad om vad det skulle blir, en flicka eller en pojke?
Och ja vi ser ju vad det blev, lilla Majken!
Det har ni gjort bra, Chrille (kusin) och Hanna!





Slutade på Transcom:

Ja, det var nåt av det absolut bästa jag gjort i hela mitt liv. Punkt slut.


Kommer dock inte på någonting mer nu, men kanske ploppar upp någonting.

God fortsättning...








Kommentarer
Postat av: Sara

Erika din söta toka! Gott Nytt År!!

2010-01-01 @ 16:28:54
URL: http://www.saribobben.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0