full fart

Full fart idag, lär bli så imorgon med.
Ska iväg till sköterskan med, och jag vill inte. Tror inte mitt HbA1c kommer vara bra alls, efter den här sommaren.
En sommar som varit mycket stress och övergått till att vara jätte lugn. Men då när det väl var stressigt.. usch, den stressen var inge bra :(
Ja ja...
Bara att bita i det sura äpplet och försöka göra allt för att det ska bli bra igen isånafall.


Sovit dåligt inatt med. Hade svårt att somna då jag kände sånt där "pirr" i benen som man kan känna när man är på väg att få känning, tog då två druvsocker. Men kändes inte alls som att det blev bättre.. snarare värre.
Va bara att gå upp och äta. Sen vaknade jag igen vid 3 tiden , för att sedan vakna igen vid halv åtta tiden av att hantverkarna brötade som aldrig förr. Ja ja det var den skönhetssömnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0