När det inte går..

Just nu är det en sån dag/period då allt bara känns... ja.. blää.

Ingenting känns roligt, dagarna bara går, och det känns som att livet bara rusar förbi en.
Jobbet är upp och ner, speciellt nu när man varken vet ut eller in hur allt kommer att bli. Tänk om man ändå bara kunde hitta ett toppen jobb, som man verkligen skulle tycka om och lämna den här skiten som man har nu.

Man sitter här och blir tråkigare och fulare för varje dag som går.. så känns det iallafall.
Känner mig bara mer och mer deprimerad för varje dag också för den delen.. Usch.

Jag saknar pappa. Jag saknar mamma. Vet inte när jag sist umgicks med någon av dem.
De har väl fullt upp på varsitt håll dem med.. känns så.

Nä usch.. känner mig total depp just nu. Tog till och med en runda med bilen innan för att komma ut lite, åkte bara runt, och kände mig ledsen.

Nä, det här var inget roligt. Och det lär det inte bli den närmsta tiden framöver heller.



Kommentarer
Postat av: syster

Men gumman!! Du vet ju att jag alltid finns här för dig! Kom till mig bara... vi pratar!! Du ska inte gå runt och känna dig ledsen och deppig :( Älskar dig! Puss

2009-09-19 @ 22:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0