Sjuk och flytt

Jaha, då har man både hunnit vara sjuk och att flytta lite smått.
Började förra söndagen.. hade ont i huvudet och halsen och gick hem från jobbet.
Hade huvudvärk hela dagen, även fast jag åt huvudvärkstabletter...
Vaknade på måndags morgonen och kände mig helt kass! Ont i huvudet, förkyld, ont i halsen etc...
Sjukanmälde mig iaf från jobbet, kände ok efter att jag duschat och ätit frukost. Åkte sedan hem till mamma, och fick värre huvudvärk. Till slut så jobbig att jag inte stod ut. Syster ringde iaf sjukvårdsupplysningen och vi åkte upp till akuten. Visade sig att jag hade nån slags infektion i kroppen, möjligtvis bihålsinflammation. Fick iaf pencillin och smärtstillande.
Den smärtstillande gjorde gott kan jag säga... puh.
Ah så va hemma hela veckan iaf....

I lördags så åkte jag och mamma till IKEA, köpte lite små prylar jag behövde ha. Ex gardiner, strykbräda...
Åkte sedan hem och körde lite grejer till lägenheten, mormor var också med och hjälpte till. Var helt slut på kvällen sen. Gick och la mig vid 1 tiden men kunde inte somna försen vid 04:30... lagom skoj.
Höll på hela söndagen också. Slitsamt må jag säga, det är jobbigt att flytta...

Imorgon är jag iallfall ledig, och ska börja dagen med att sova ut! Är så trött efter allt.

Har även suttit hemma hos pappa och rensat lite gamla bilder på datorn.. han har ju tjatat om det.
Shit så mycket bilder man glömt av, och som man sett ut.. usch, hehe..


jag, emilie, vanessa        emilie och jag                 mattias och jag

vanessas 19års fest           ...igen                              jag och evelina

evelina och jag                          hmm..                            melissa och jag

vindrickarn..                             en nyårsafton               jag & emilie


 

Ja, mycket finns det.. och kul har man ju haft :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0