Och..

och jaa.. vad hanns med?
Fixade blommor till balkonglådan iaf. Men behövs nog fyllas ut med ytterligare nån blomma.

Utemöbler va svårt.. blev nog för kräsen. Antingen var det priset, modellen eller färgen. Men men.. återstår att se. Va ett set jag tyckte om men blev lite fundersam om stolarna va för klena. Hmm..

Blommor till vardagsrummet var desto svårare... hittade ingenting. Där var jag nog för kräsen. =( Och inte har jag fått ner några lådor till källaren heller då Victor fick ont i magen och inte orkade. Typiskt.. men tänker inte tvinga honom.

Har iaf fått in blommor i sovrummet, och köpte nya krukor till det, då jag inte hade några som passade. Där är jag nöjd! Rummet är ju litet och sött så, ja, de var pelargoner som passade in bäst.

Har tagit lite bilder, eftersom jag hittade min kamera (yees!)




Ja och nu ser det rörigt ut lite varstans, men man är ju nyinflyttad som sagt..



Kommentarer
Postat av: Ninty

Åhhh vad kul med ett eget stället!! Ser riktigt nice ut bruden!!

2009-06-05 @ 09:36:03
URL: http://ninty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0