Jao jao..


Slutade 15:30, skönt att åka hem och veta att man iaf är ledig imorgon. Jobbar dessvärre helgen...

Fan ont i min högra arm. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva känslan men... störande.. den är sönderarbetad.
hehe..

Åh imorse, så knaltade jag ut för att bege mig till jobbet , i samma stund som dörren smälldes igen bakom mig insåg jag att jag glömt min mobil inne i Victors lägenhet.. och jaa, ytterdörren var låst, så jag kom inte in igen!
Gick runt till andra sidan, med förhoppningar om att victor kanske skulle kunna höra mig om jag bankade på altan dörren.. eller inte. Bankade några gånger men insåg lika snabbt att det var helt meningslöst, då han är livlös på morgonen, speciellt så tidigt som kl 06:30.
Jaha, så det var bara att bege sig till jobbet utan mobilen. Visst jag klarar mig utan den, värre är att victor inte slutar försen vid 21, och jag kan inte nå honom på något sätt, eller någon annan. Kul.
I såna här lägen inser man hur beroende man kan vara av en mobiltelefon. Suuuuck... så detta har gjort att mitt humör inte har varit helt på topp denna dagen. Försökte även ringa till min mobil från ellinors (ja, jag kan inte victors nr utantill, är jag dålig för det?) med förhoppningar om att victor kanske skulle kunna svara, men icke.
Stort suck igen.. och ja... har iaf fått tag på hans nr nu, så får väl bege mig hem till mamma och ringa därifrån.
Vilket jag inte känner att jag har tid med!! AHH, what a wonderful day.


By the way... så fyller Base Jonnah år idag. Rattis rattis! Så ska väl inte låta det här med mobilen få förstöra dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0