Igen..?


Jag har kommit in i en trött period igen... suck.
Inte kul att känna sig degig och kraftlös dygnet runt.

Var och tog prover idag inför läkarbesöket..
De märkte nog även denna gången att jag var nervös...(jaa jag är mesig när det gäller blodprov i armen)
Det började med..

-Mina blodådror är inte så  ytliga...
-Det gör mig inget, bara jag känner dom..
-Ok...
-Vill du ligga ner?
-Nej det går bra...
-Mm, vilken god parfym du har, det luktar gott..
-hehe ok.
-(tystnad....)
-Går det bra?
-Ah då..
-Så färdigt, tack så mycket, hej då!
-Hej då...

Haha fan, har verkligen skräck för det.. tror det mest beror på att när jag var liten och de skulle sätta dropp på mig, så stack de alltid fel och det gjorde alltid ont.


Sen var jag och mamma i ullared. Uppdatering om det kommer senare...

Ut och gå kanske? Hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0