Denna dag..


Japp, började man 06:45 idag. Men det var inte så farligt som jag trodde det skulle bli.
Med tanke på att jag kom i säng sent igår med. Jag trodde också att efter filmen vi såg så skulle vi mysa ner i sängen ihop men icke.. V skulle spela fifa. Suuuuuck.... ja ja. Skillnad för honom som börjar halv fyra varje dag och kan va uppe sent på nätterna. Men V försökte iaf göra mig glad och puffa på mig som katten brukar göra. Slutade väl med att jag knockade honom.. inte medvetet dock. Hehe :)

Men arbetsdagen har väl gått hyffsat fort iallfall. Svängde in på knalleland efter jobbet, skulle köpa toffsar åt syster som Sabina ska ta med sig ner till thailand nu när hon åker på lördag. Kände att det va lika bra att fixa det så att jag inte glömmer det. Men iallfall..
När jag kommer ut och ska åka hem igen, så börjar det typ "ticka" i min bil. (Ungefär som när man inte satt på sig bältet..) Och jag tänkte... va fan... har inte ens den funktionen i min bil. Ah och bilen ville inte starta..va bara till att ringa Pappa kenta som så snällt kom bort. Ja, han grejade och tittade och kunde inte heller finna en förklaring. Men bilen blinkade och ja, va tydligen larmet på bilen som blivit aktiverat. Så när pappa hoppade in i bilen och skulle prov starta så blev han inlåst, haha såg jävligt kul ut :)
Men löste ju sig iallfall och jag kunde köra hem utan problem.






Nu lagar jag mat. Blev så jävla sugen på mos, så lagar mos och lax.
Och nej, jag äter inte bara köörv :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0