2 dagar...

...till jobbar jag sen L-E-D-I-G! whuhuu!
Ska bli så jävla gött att åka iväg, speciellt med sånt här jävla pissväder.

Har haft riktigt jävla dålig "fantasi" denna veckan när det gäller matlagning. Varje dag har jag kommit hem och sagt till Victor "vet inte vad jag ska ha med till lunch imorgon.." Och vart extremt seg och trött med så inte känt sug att hitta på nåt skojigt. Blä, är nog vädrets fel också.
Så ja, nu har jag nyss tryckt i mig en bulle (som jag faktiskt bakat själv) och te. Hittade lax i frysen, men va ska jag tillaga av det? Hjälp.




Hehe, hittade även några snygga bilder på Jonnah från i lördags, hon kanske kommer hata mig för att jag lägger ut dom, MEN.. det är det fan nästan värt, haha :)


Fråga mig inte vad fan hon gör, för jag har ingen jävla aning :) haha




Kommentarer
Postat av: Jannica

hahaha, det är knallens skrevbilder!

2009-06-11 @ 16:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0