Yää!


Trött, trött, trött... ..trött hela tiden.
Tur att det är fredag imorgon iallfall, ledig i helgen.
Men blir nog inte mycket till att sova ut på lördag. Ska ju till badhuset med kusin koffe och knallen, och eftersom vi ska börja partajandet på lördag redan vid 15 tiden så gäller det att gå upp i tid.

Städat och röjt en massa här hemma hos pappa inför lördag. Ser lite vettigare ut iallfall.
Men samtidigt, varför städa för mycket, kommer säkert brötas ner en massa på lördag:)

Fan vad jag älskar programmet spotify! Är ju klockrent att ha nu till på lördag. Finns ju det mesta i musikväg, så bara att göra en spellista med massa blandat gött, som alla tycker om :) Base!

Känns bara som att det är nåt mer jag borde fixa inför lördag... som jag glömt.. hmm..

Iallfall, så har faktiskt veckan hittills gått otroligt fort, redan fredag imorgon, ljuvligt! Fast iofs, helgen kommer väl gå lika fort minst sagt. Hoppas däremot att nästa vecka går fort (jobbar iofs kväll vilket den säkert inte kommer göra), för inte långt kvar tills jag lämnar boet här hemma ett tag.

Haha, på tal om Edmarks gris/grisar han ska ha, så ska en vara svart och heta Blackie. Fast han visste inte om det var så smart idé att skaffa grisar, jag menar, enligt han själv, äter han ju gris varje dag ;)

"Fan, min mobil är cepe, skulle behöva köpa en ny men kommer inte ha råd om jag nu ska flytta och köpa massa grisar"
Hahaha!




Iofs var ju inte bara grisar han skulle skaffa. Var ju bla apor, ugglor och häst också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0