Nej..

Dagen har gått hyffsat fort ändå får jag säga... gick iaf fortare än va jag hade förväntat mig.
Hoppas bara veckan fortsätter i samma tempo. Ogillar verkligen att jobba kväll.

Tänk, nästa vecka vid den här tiden så bor jag själv. Svårt att tro just nu..
Och då är syster i thai.. också svårt att tro. Hehe :) vem vet, kanske hon kommer hem med en thai.. ;) (säger det endast för att reta henne, för jag vet hur mycket hon hatar det).
Nä, men blir nog kanon! Hoppas att jag kan dela mitt pass på måndag med så att jag kan följa med och vinka av henne.. skulle inte förvåna mig om det inte går, alltid så när jag vill nåt.. suck.












Nej, nu blir det bara nej.
Tänker inte låta dig få som du vill hela tiden..
Det som passar dig bäst..
Nej.. det är över.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0