Avskedsfesten


Avskedsfesten blev riktigt lyckad tycker jag! Alla var glada och hade skoj :)
Och jaa, även musiken blev uppskattad faktiskt, så hade lyckats ganska bra :) Bästa kommentaren kom ifrån morbror Lollo "Fan vilken bra musik, du har exakt musiksmak som jag, älskar dig"
Hahaha!

Annika var ju rolig med "Du är så go" så pussade hon mig, och sa att jag var lik kronprinsessan viktoria. haha.
Så tyckte hon att jag, hon, syster, helén och mamma skulle åka ner till skåne i sommar och röja! :)
Jag tackar då inte nej....

Kan tyvärr inte lägga in bilder än, då jag har kabeln hos mamma, är ju så när man bor på två ställen, men dock inte såå länge till :) Nä, en vecka kvar sen så :) ska bli gött.. och base!

Man brukar säga att  släkten är värst, men i detta fallet är det släkten är Bäst! :)





Mysig morgon ändå.. hmm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0