Tisdaaaag

Var tisdagen gjord också.
Fast tycker ändå både måndag och tisdag har vart ganska sega. Iallfall på jobbet.
Brukar gå hyffsat när man jobbar dag, men, njaee..

I lördags när jag promenerade ner till stan, var ju så härligt väder så tänkte va lite hurtig där. Har länge stört mig på att jag inte haft nånstans att lägga, ah örhängen, ringar osv..
Så köpte dessa två, söta burkarna


Sen köpte jag även denna:



Kan också vara bra att ha och hänga saker på. Ja, jag är nöjd!

Nästa helg är det dax för hårvisningen på xoy. ja, får väl se hur det går..
Imorgon ska vi iallafall prova ut kläder. Hehe, kan bli intressant. Men vad jag vet så har nelly rätt snygga kläder, så kan nog faktiskt bli ganska lyckat.

Tjipp o hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0