Nytt liv


Japp, då har man i stort sett flyttat... för ett tag iallafall.
Känns riktigt, riktigt, riktigt bra :)

Vinkade av syster yster på landvetter.. blev någon liten tår man fällde, kändes lite konstigt.
Men det gick över i stort sett lika fort. Sen åkte jag hem till pappa, packade ihop lite små saker och gav mig iväg till Bergsbo. Packade upp lite saker, satte på musik.. och ja.. då kom det lite tårar igen. Inte så konstigt kanske med tanke på att jag bor i systers lägenhet och allt här påminner om henne.

Men kvällen blev bra :) Mycket trevlig får jag säga..






Så jaa, här bor jag nu :)

Känns som att jag fått ett helt nytt liv... ett bra liv.

Och ja, det ska jag banne mig se till att det blir :)





Kommentarer
Postat av: Sara Johansson

Nämen hejsan ErajkaG:) Fan va fint, sköööönt! Banne mig ska du ha ett skönt liv! Allt blir vad man gör det till, Skies the limit. Pöss körva.

2009-02-05 @ 11:06:02
URL: http://saribobben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0