Mmm :)


Slutade jobbet kl 15:45 idag, gött att komma hem tidigt för en gångs skull. Visserligen började jag 7 men, njae, tycker det är värt det ändå. Hinner med så mycket mer saker.

Åkte iallfall hem, grejade och donade lite. Fick för mig att jag skulle baka en äppelpaj, vilket jag också gjorde.
Hade ju hört nånstans liksom att V är väldigt förtjust i äppelpaj så tänkte att jag får väl ge det ett försök. Och ja, verkar som att jag lyckades iaf..



Ja, för såhär såg det ut efteråt. V åt upp nästan allting själv. Jag själv är ju faktiskt inte jätte förtjust i sånt där, kan tänka mig att äta en liten bit, men ah, det räcker.
Men är ju så simpelt att göra så får väl bli fler gånger :)

Sen lagade jag lite mat att ha med till jobbet imorgon, känner mig så jävla redig.
Nu är det bara tvätten jag måste ta itu med, imorgon kanske? Ett måste ja.. tyvärr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0