F-R-E-D-A-G!

Whuhu, såå gött!

Slutade vid 15:45, plockade upp V vid willys och körde hem honom.
Åkte sedan och plockade upp mamma så åkte vi till Maxi och köpte dammsugarpåsar. Behövdes!
Den nuvarande påsen i är full och Sandra hade inga på lager. Har dock inte satt i någon ny påse än, inte orkat ge mig på det där. Men hoppas inte det skall vara för svårt.
Sen åkte jag och mamma till presentknallen och köpte ljus. Hon hae vart där tidigare under dagen och köpt massa billiga ljus. Doftade underbart också! Köpte även lite annat lukta gott och två ljuslyktor man kan hänga upp.
Har dock inte kommit på vart jag kan hänga upp dom... hmm..

Sen åkte jag hem, plockade iordning lite, lagade mat. Kyckling och pasta, enkelt.... men gott.

Imorogn ska jag på fotvård med V, niiice! Riktigt skönt, vart på det innan.
Sen på kvällen blir det BASE med Jonnah och Lisa :D

Nä, en dusch nu tror jag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0