Påsk


Ja.. nu är det påsk.

Har påskpyntat lite hemma.. man får lite vårkänslor av påsk med så kände att även pynta.

 

Varit underbart väder idag! Tog först en promenad, sen grejade jag lite hemma. Sen var det middag hos V´s mamma. Mycket trevligt! Roligaste var ändå när V´s mamma skulle berätta något och bara började flabba, vilket resulterade i att alla fem som vi var började as garva. Så ja, där satt vi i några minuter och bara skrattade åt ingenting egentligen. Sjuka var ju att vi egentligen inte skrattade åt någonting, blev nog mer att alla skrattade åt varandra. :) haha.. det gjorde min dag.

Ska köra pappa och Carina imorgon till landvetter, de ska till kanarieöarna. Gött! vore inte fel att få åka iväg. Men iofs är såå gött väder här hemma så det gör mig inget över att behöva stanna här :)
Så iaf, bara för att jag ska köra dom måste jag gå upp tidigt imorgon =( och ska sen jobba efter det..
Ja ja, smällar man får ta. Va gör man inte för pappa :)

Sova då kanske?



Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0