Helgen

Slutade kl 17:00 i fredags. V åkte då med mig hem då han slutade samma tid.
Åkte bort till mamma och mormor (som drack lite vin) och tjötade lite och så.. vi skulle även låna mammas wok.
På kvällen wokade vi som sagt, riktigt bra blev det, och gott. Ja även V tyckte det :) Sen degade vi i soffan med mars glass och och tv. Jag slockande ganska fort, så V fick bära mig till sängen.

I lördags så begav jag och V oss till bolaget först, sen åkte vi till stan och köpte kulglass och satte oss på en bänk och bara va. Va inte sådär jätte skönt  då det blåste lite kallt, men annars helt ok. 
Senare åkte jag och hämtade pappa och Carina från flygplatsen, och lämnade av dom hemma.
Åkte senare och plockade upp V så begav vi oss till mamma på middag. Jessicas kyckling blev det, mmm.. mumma! :) V gillade det starkt då han åt 3 portioner ;) hehe.
V och mamam drack lite öl iaf och vi kollade på Robinson. Mamma hade egentligen planer på att dra till parken och dansa till Wahlströms men ville väl inte riktigt gå dit själv. V kom då med förslaget att vi alla tre skulle åka dit. Så vi begav oss hem till V och "förfestade" lite och fick sen skjuts till parken.
Mamma dansade på, duktig som hon är, och jag och V försökte väl oss på nån dans. Blev mest lugn dans då det var det enda V kunde :) haha. Men jag fick en bugg med mamma iaf.

Idag åkte vi först ut till pappa för att byta till, och sedan köpte vi Burger king, som vi åt vid vattentornet. Inte så glammigt kanske :) men gott. Sen åkte vi en sväng runt omkring med bilen och kollade runt. Utkiksplatsen, kyrkogården osv...
Vill bara få ut V så mycket så att han inte bara sitter hemma och spelar fifa. =P

Annars har vi bara flummat idag. Mycket skratt :) haha!

By the way... så skulel V också innan knyta fast sitt band till morgonrocken runt mig, vilket han tyckte va jätte kul...
Jag fick mest panik och bad han ta bort det. Men va ingen dålig knut han hade gjort! Jag var nära på att klippa av det. Så kommer han med kommentaren:
"-Men mamma kan fixa det, hon är bra på sånt.."
Men icke! Hur sjukt hade det inte sett ut att komma hem till svärmor med ett band runt kroppen. Haha!
Fick iaf av det... som tur va.

Nu ska jag mysa lite med V och katten <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0