Löve


Asså, vad är det med dessa söndagar?!
En mer deprimerande dag finns inte. Jag hatar dom.
Söndag är för mig bara en dag då alla sitter hemma och myser och har det så jävla underbart och bra.
Och här sitter man själv..

Inte för att jag har någonting emot singellivet, tycker faktiskt det är riktigt skönt.
Har bara sig själv att tänka på, slipper onödigt tjaffs osv..
Okej, det behöver inte innebära tjaffs, men oftast dyker det ju upp något i ett förhållande.

Men samtidigt visst så vill man ju ha någon. Någon att dela såna här tråkiga dagar med.
Att bara få känna sig omtyckt, att få en puss..

Antar väl att kärlek både har sina för och nackdelar.



"Men jag orkar inte älska och jag orkar inte hata. Och jag orkar inte gråta och jag orkar inte prata. Jag ville va fri, vad det nu kan betyda. Så jag bad dig att gå, och allt du kunde göra va att lida. Det är försent... allt är redan sagt."








"Det är inte lätt att gilla någon för den man verkligen är, om man inte visar det "
                                                                                           -Marko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0