Ayia napa


Gud vilken underbar vecka!
Vart så skönt att komma ifrån Borås och Sverige ett tag.
Strålande väder varenda dag, och inga bekymmer...
Längtar tillbaka!.... suck.

Hänt så mycket sjuka och roliga saker, alla kommentarer som sägs, haha!
Finns bara ett ord som kan beskriva.... underbart!

Dock blev planet dit försenat med ca 7 timmar (!)
Och till råga på allt var planet hem också försenat!
Såå jävla typiskt! Landade 08:15 imorses på landvetter, inte sovit speciellt skönt på flygplanet, och jag har banne mig
inte kunnat sova nu efter, på hela dagen =/
Så jag är sjukt trött nu egentligen.

Orkar inte skriva så mycket mer om själva resan just nu.. men det kommer, en dag då jag orkar.
Än så länge ska jag bara sitta och tänka på allt roligt!


Kommentarer
Postat av: Tina

UNDERBART är ordet, jag vill inte vara hemma. Vi far iväg och lämnar skitborås och allt vad det innebär!

2008-09-09 @ 17:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0