Måndag


Känt mig trött, och konstig idag.
Fattar inte hur jag kan vara så jävla trött jämt
Och efter att vi hade ätit lunch idag så kände jag mig helt yr och blää..
Kan ju undra va det är man lider av.
Går ju iofs mot hösten, kanske det som bidrar till all trötthet osv... vet ej.

Måste börja träna, eller iaf röra mer på mig. Tror att det kan bidra en liten del så att man blir piggare iaf.
Man kan ju alltid hoppas.. någonstans måste man ju börja.

Packa idag med... suck
Börjar bli ruskigt trött på det här packandet. Vill bara kunna ha mitt på ett enda ställe!
Då säger alla bara att "ja men varför bor du inte bara på ett ställe då?"
Jo därför att jag vill bo med både mamma och pappa. Kan inte välja. Skulle aldrig välja.

Vill bara ha mitt eget! Är ju iofs inte jätte långt kvar tills det nästan blir så..
Syster åker ju till Thailand i februari och är borta 3 månader, då blir det jag som tar hand om hennes lägenhet.
Och just nu, så längtar jag till den dagen.
Sen när hon kommer hem så blir det till att leta lägenhet direkt.. om man har fast jobb då vill säga.

Jag har fått nog helt enkelt av att "flytta" runt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0