Mer mer mer...


Jag har kommit på någonting, någonting väldigt bra tror jag.
Man borde gå ut mer och äta middag, ta ett glas, bowla etc.
Behöver inte vara en "dejt" utan man kan göra det med vem som helst, en som man bara trivs att umgås med.
Det är ju skoj!
Va fan, man lever bara en gång, man är bara ung en gång. Det går inte att slösa bort.
Och ska någonting hända, så måste man ju ta tag i saker och ting. Kan ju inte bara sitta hemma och vänta på att någon ska ringa och vilja göra saker heller. Nu är det bara tuta och kör som gäller!
Jag vet att folk tycker samma som mig i detta. Så jag har iallfall tjötat med Jonnah att, nu banne mig, ska vi inte vara tråkiga, utan bara ha R-O-L-I-G-T!

By the way.. så var det kul igår :D haha. Fick skratta en del. Precis vad jag behövde.

-haha, schysst myggnät
-Haha vadå.. man får ro.
-Ja måste va svåra mygg här ute i sandared.

-Base, base, base, base!

-Curry till dig
-Peppar till dig då


Nästa helg ska bli ännu bättre, det ska jag banne mig se till :D

Kommentarer
Postat av: Jannica

Blir det som vi sa i lördags eller:)? HAde vart skojigt. Base base base

2008-11-24 @ 21:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0