Jag blir sur


Jag blir så sur.. och trött på allt ibland.
Det var som när jag skulle till apoteket och fylla upp lagret lite granna..
Skulle ha bland annat insulin och sprutnålar.

När mitt nummer kom upp gick jag fram..


-Hej vill ha dom två sakerna.
-Insulinet har vi men inte nålarna, de är restade..
-Ahaa..? ok.. finns det på nåt annat apotek då?
-Nej, det är restat, kontakta din sjuksköterska så fort du kan.

Va fan! Om någonting försvinner ur sortimentet så ska väl de kontakta mig om detta? Tänk om det hade varit kris nu? Ah och inte gör det saken bättre att sköterskan bara kan nås mellan 08:00-09:00 på vardagar (och skulle man väl ringa kommer man aldrig fram ändå). Försökte hitta en mail adress men icke.. nog fan ska jag behöva ringa!
SUCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0