En chans..

Det här med en andra chans... eller en chans överhuvudtaget.
Varför finns inte sådant i verkligheten?
Tänkte på det när jag kollade på ett sex and the city avsnitt.. så va det att Carrie "kom på" att hon ville ha tillbaka Aidan (ja ja, ni som sett det, vet... ) efter att hon vart otrogen och de gjort slut. Så träffades de och hon sa som hon kände.
Till en början var det väl kanske inte så lätt.. men visst fick hon honom tillbaka.
Då verkade det såå himla lätt, sen stod ha där utanför fönstret och typ "hey visst, varför inte, låt oss försöka".

Och.. nej nej... såhär lätt är det inte i livet. Livet är inte som på film/tv.
Asså, jag ber inte om en andra chans..jag vill inte ha någon andra chans..
Jag ber om en chans.. överhuvudtaget. En första chans...Kan det vara för mycket begärt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0