Detta eviga packandet..


Jaha, då va det dags att packa.. igen.
Börjar snarare bli riktigt irriterad på det här packandet. Fan hinner inte packa ner mina saker och åka innan jag ska packa ner det igen, och "flytta" på nytt. Knappt så jag orkar packa upp mellan varven. Man bor halvt om halvt, i en väska. Och det är det jag hatar! Inte vet man heller vart alla ens saker är.. så helt plötsligt är det nåt klädesplagg som är borta. Har man då tur kanske det dyker upp igen efter x antal veckor.

Hade det inte vart för den där Thailands resan (nää inte jag.. systers resa) så hade jag banne mig flyttat så fort det bara hade gått. Vill bara ha mitt, mitt, mitt ,  på ett och samma jävla ställe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0