Bowling och annat skoj..

Igår blev det bowling med Jonnah och Melissa på poolhouse :)
Var mycket trevligt! Man borde bowla oftare, riktigt skoj. Fan ont i armarna idag också.. klen som man är.

Det jobbiga var att jag skulle upp och jobba idag kl 08:45.... har väl sovit 4 ½ timme eller nåt.
Usch! För ja, jag kom väl i säng runt 03:30.. dumt, men men.. man lever faktiskt bara en gång.

Asså, en del kvällar kan sluta ganska intressant..
Oftast, så känner man under kvällen att man är väldigt omtyckt. Och ja, oftast känner man det inte bara utan det verkligen är så.. (även jag vet som har kasst självförtroende..) och man tänker bara... varför?

Jag blir så jävla osäker på mig själv..
För det går upp och ner hela tiden. Man kanske till och med får förhoppningar ibland. Fast man inte borde.. hmm.
Fan, fan, fan, kan jag känna.. jag orkar inte.. vill inte. Eller jag orkar inte med att vela och typ känna "ja..eller nää, eller joo.."  Gör man rätt, gör man fel? Jag vet faktiskt inte..

Egentligen är det väl bara fel... jätte fel.
Men man får höra intressanta saker ibland. Allt kanske inte jämt är så bra? Fast det ser så ut.

Man kanske trotts allt har det bra...  jag tror nog det. Skulle nog inte vilja byta med någon annan ändå.
Många andra är mer olyckliga än vad man tror,  fast det inte syns.
Då känns det skönt att man bara har sig själv att tänka på. Jag gör vad jag vill, när jag vill.. och jag vet att jag kan :)
1-0 till mig.. det är inte jag som kommer gå som en förlorare ur detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0