Jobbet

Idag har jag faktiskt haft ganska roligt på jobbet.. :)
Va en del roliga kommentarer.. hehe

-Skulle inte du ta och fixa fest åt oss?
-Säg tid och plats så är jag där

-Varför snokar du i mina lådor?
-Nej jag snokar inte.. lyssna på det här (drar in och ut lådan och beatboxar till)

(det ringer...)
-Hallå..?
(efter en stund)
-Baaashaaaan....(med väldigt feminim röst)

-Haha nu svor du, du förlora vadet!
-Ah men jag skiter i 11 kr, va ska jag med dom till? Räcker typ till en macka i brusan..
-Ja eller du kan få.. 22 tuggummin... jag gillar jenka.

-Åh jag kommer va trött.. jobba 15 tim i streck...åh vill hem.
-Jag med..
-Mm, jag är ensam hemma med.
-Ja vi åker hem till dig!


Haha asså, det låter sjukt tråkigt kanske men.. man tycker det är kul om man får uppleva det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0