För lång tid...

Va alldeles för längesen jag skrev här.
Mycket har hänt.

Va på Maiden i lördags med Tobbe.
Vi va först med sandra o kristofferpå lisberg, åkte bergbanan o flumride.
Sen gick vi in mot stan och åt på McDonald´s..trodde jag skulle dö av svett när vi kom fram dit.
Sen mösade vi oss bort mot Ullevi.
Som tur va, (trodde jag) hade vi platser i skuggan..
Men ack så kort den lyckan varade.. solen kom mer och mer på oss.
Ett tag trodde jag allvarligt att jag skulle smälta bort. Det va så jävla varmt!
Konserten va iaf grym!
Lite bilder..


Varm tobbe inne på lisberg


Sandra o Koffe åker jukebox


Tog oss en titt på lisebergskaninen


Tobbe utanför Ullevi


Inne på ullevi


Folket strömmar in...


Maiden!



Orkar inte lägga upp mer bilder nu, men får bli mer sen.
Tobbe har en del bilder med, bättre än mina.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0