Mmm, mmm, mm..



Skulle egentligen åkt hem till pappa hämtat mina saker, och sen åkt till mamma.
Men nej, jag orkade inte. Börjar inte försen vid ett tiden imorogn så åker innan det.
Då hinner jag tvätta lite också innan jag ska till mamma.. lika bra med tanke på att mamma ska åka bort ;)

Jag har fixat en present, till en viss person.
Rätt rolig tycker jag! :)
Men jag tänker inte säga till vem än, så det är ingen idé att någon frågar.
Jag gillar att köpa presenter till folk.. sådär spontant bara.
Senast jag köpte en liten present var till mamma. Det va en slags "doft gris" hon kunde ha i bilen. (hon gillar grisar)
Så när jag såg den tänkte jag på henne och tänkte "ja, varför inte..." Sån är jag!

Vet inte riktigt när jag ska lämna den, får hitta ett bra tillfälle först kanske?
Hmm, spännande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0