Hehe..


Idag har jag och pappa bytt däck på mammas bil och tvättat den. 
Eller pappa bytte väl däck och jag tvättade bilen :)

Sen åkte jag till mamma och visade upp bilen, och hon blev glad :)

Efter det bestämde jag och mamma att vi skulle ta oss en titt på ICA maxi, och medans vi väntade på att Miriam skulle bli färdig så sladdade Sandra och Tina förbi. De skulle nämligen ut o cykla...
Mamma försökte även få snål skjuts med Tina, men icke...
image22 

De fick även med sig lite bröd så de kunde mata fåglarna borta i ramnaparken :)
image24 Tuffa brudar!




Vet iallafall inte hur länge vi va på ICA maxi. Kändes som vi aldrig kom därifrån..
Köpte iallafall en bodylotion där som jag tyckte luktade väldigt fräääscht......
  



Och Jonnah skulle ju färgat mitt hår för längesedan.. men detta har då inte blivit av.
Men imorgon... dåå .. äntligen! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0